Łukasz G.
Grzybiarz
Dołączył: 12 Lis 2014
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Imielin
|
Wysłany: Czw 21:19, 14 Maj 2015 Temat postu: SCENARIUSZ NA WLT |
|
|
SCENARIUSZ
Impreza zlokalizowana będzie na leśnym poligonie w Wopience. Przewidujemy szereg nowych instalacji, mających na celu prawidłowe przeprowadzenie scenariuszy.
Tematyka została oparta o współczesny konflikt na terenie Kolumbii, gdzie dochodzi do starć́ pomiędzy kartelami kontrolującymi produkcję i handel narkotykami oraz siłami rządowymi (wojsko kolumbijskie, siły amerykańskie).
Scenariusze odzwierciedlają̨ etapy konfliktu, niejako prowadzą graczy przez jego narrację – od pojawienia się̨ sił rządowych w kolumbijskiej dżungli, po ostateczne zniszczenie sił karteli.
DZIEŃ PIERWSZY SOBOTA START 16:00
1. TDM – Pierwsze spotkanie
Lądowanie sil rządowych na terytorium kontrolowanym przez kartele. Dochodzi do pierwszej wymiany ognia. Scenariusz przygotowawczy, mający na celu zapoznanie się z terenem rozgrywek, obsługą urządzeń. Scenariusz ze zmianą stron: po ok. 30 min. - maksymalnie 4 rundy. Obie strony będą miały do dyspozycji po 1 dynamicznym szpitalu. Wynik po dwóch rundach zadecyduje o pierwszeństwie wyboru strony konfliktu w późniejszych scenariuszach.
2. PODBÓJ - Po pierwszym spotkaniu wiemy kto stanowi przeważającą siłę w konflikcie. Gra nocna rozgrywa się na głębokich pozycjach w dżungli. Walka toczy się o składy amunicji i leków, tak potrzebne dla karteli. Jeśli kartele wygrają i zdobędą składy, oznacza to bonus dla nich,w postaci możliwości wyboru dogodniejszego punktu respownu.
DZIEŃ DRUGI NIEDZIELA START 10:00
1. PODBÓJ – Walka o przekaźniki
Siły rządowe starają się przejąć łączność w regionie, uzyskując tym samym przewagę logistyczną nad kartelami. W tym celu walka toczy się o sieć przekaźników satelitarnych, rozstawionych w dżungli. Planujemy maksymalnie 3-5 takich punktów oraz 2 dynamiczne szpitale, po 1 na każdą z drużyn. Scenariusz składać się będzie z jednej rundy 40 minut.
2. OSTATNI BASTION – Droga ucieczki
Siły rządowe uzyskały przewagę nad kartelami. Walka przenosi w głąb dżungli, bliżej kluczowych pozycji karteli. Siłom rządowym udało się zlokalizować heli-pady, używane do transportu narkotyków, ludzi i broni. Kolejna walka zdecyduje, czy kartele utrzymają ciągłość dostaw. Planujemy maksymalnie 3-5 heli-padów oraz 2 dynamiczne szpitale, po 1 na każdą z drużyn. Scenariusz składać się będzie z 1 rundy 40 minut.
-------------------------------------Przerwa obiadowa gdzieś w trakcie-------------------------------------
3. DOMINACJA – Odcięcie ostatecznej drogi ucieczki
Kartele ostatecznie utraciły supremacje w regionie. Ratując się, starają odzyskać choćby jeden z utraconych heli-padów, aby użyć́ go do zaopatrzenia w ludzi i broń. Walka tyczy się o kluczowy heli-pad. Jedna runda, ok. 40 minut jedna strona.
Post został pochwalony 0 razy |
|